Be my baby

Idag vaknade jag hos Emma, båda med halsont och bultande huvudvärk. Nu känns det som nålar i halsen, troligen kramade vi Erika för mycket igår. Så jag och Emma laddade upp med Eurobaguette, vattenmelon, sorbetglass och såg på favoritfilmen Dirty Dancing. Har förmodligen sett den för många gånger. Baby är snygg-snygg-snygg! Älskar kläderna. Slitna höga jeansshorts, ljusbeiga jeans, stora koftor, keds, knytna skjortor. Grymt iallfall!

Beiga jeans - Topshop  Randig tröja - Marc by Marc Jacobs  Vitt ribbat linne - Topshop  Vitt puffigt linne - oldnavy  Kjol - pret a portobello  Skor - Keds  Linne (Aprikos) - Acne  Shorts - Levis
baby

Beiga jeans - Topshop Randig tröja - Marc by Marc Jacobs Vitt ribbat linne - Topshop Jeansjacka - Amazon.com Vitt puffigt linne - oldnavy Kjol - pret a portobello Skor - Keds Linne (Aprikos) - Acne Shorts - Levis

Nu ska jag vila upp mig, för trots att halsflussen är på väg, så ska vi fara till Göteborg imorgon, för att Emma har hittat sina rosa drömskor. Dessutom SKA våra kroppar orka möta upp Lajnus, Erika, Mats och Philip på Liseberg.




K i d




Kommentarer
Postat av: emmz

hey loverboy! ;D

2008-06-27 @ 01:18:21
Postat av: Martin

Hare gött! ;)

2008-06-27 @ 12:02:29
URL: http://www.metrobloggen.se/mh
Postat av: Hanna

Underbart carro ! :D videoblogg va faktist roligt ! :D

2008-06-29 @ 11:28:47
URL: http://hannamk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0