It's cold and it's 5 h and 52 min 'til work



Den här helgen känns mil lång. Jag har sovit i ett gammalt stall / kyrka i en skog ute i ingenstans, klättrat i träd med Philip, bowlat med kissie&co, druckit öl, druckit kaffe, gått på bio, jobbat, varit mordisk. Vem blir inte det titt som tätt?




Läste på Rodeo att Weekday ska slopa alla utomstående märken till våren, bara Weekdays egna märke blir kvar. Weekday ska skapa så kallade "one-off"-kollektioner med olika designers. Det kanske blir naiz.
Nä, nu ska jag koppla in en LP-spelare till min förstärkare. Det kanske också blir naiz.

Puss!

Kommentarer
Postat av: emma

2008-09-21 @ 15:00:59
Postat av: emma

(oj de blev litte fel)



men oj oj oj va mordisk du är och oj vad ja ska flyga i din toffs i morgon ... se upp! de är jag som kommer slänga mi in i era fönster. haha

2008-09-21 @ 15:02:25
Postat av: es - u - en - i - el

naiz rimmar på baiz. Det är också naiz.

2008-09-21 @ 18:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0