va?

Jag har hängt backstage med E-type. Ska man skratta eller gråta?


VIP på Olstorps lada med 16 fotbollskillar från Sthlm. (och jag noterar att Christopher Hiding från Idol var med haha) Väl där blev det dansbandsmusik, öl i plastmuggar och E-type till 90-tals-discodans. Jag gick omkring med is i blicken. Jag var rädd och spyfärdig. Inte på grund av alkoholen utan på grund av männiksorna, doften, musiken. Vem har en seriöst hejdundrande kväll till Charlotte Perelli och Linda Bengtzing ekandes i öronen och fulla, lönnfeta, tunnhåriga gubbar med läderväst som följer dig med blicken?
Efterfesten var lyckad iallafall. Det var en intressant kväll minst sagt.


Kommentarer
Postat av: Kissie

Olstorp <3<3<3<3

2008-08-04 @ 18:14:38
URL: http://cecilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0