All too soon we've come to bloom. Blown about and dusty rivers And pointed skywards, scrape the heavens And should we end before we're shriven And call the names that we've been given Grown in cities long since abandoned.

så var man sömnlös. jag har så mycket att göra, men är alldeles för tankspridd för att kunna koncentrera mig. Det går bara runt, runt, runt.
Jag tänker på människor jag saknar, på förra sommaren och sommaren innan det. Jag tänker på någon som jag nästan glömt bort, som var fin som sjutton, när vi var sjutton.
Prov imorgon och dagen efter det, som jag inte läst till. Klump i magen.
Lyssnar på Le loup och tar ledigt.
Le Loup - Planes like vultures

Kommentarer
Postat av: links of london

Thanks for your posting; I really appreciate your ideas. Hope you can keep going.

2010-07-21 @ 10:55:27
URL: http://www.yeslinksoflondon.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0